Sunday, 1 April 2012

XPDC Broga 1 April

Assalamualaikum..

Berada di Puncak...:)
Hi Guys, arini kan kite g panjat Bukit Broga tau....mula2 masa nak naik tuh....memang rasa macam x lepas naik atas tau sebab dah lama dah x exercise...tp akhirnya kite BERJAYA jugak tau naikkkkk atas....weee..dulu penah naik dah...tp masa tuh selim melim la skit dari skrg ni....ahahahahaha....

so kat bawah nie kite letak beberapa gambor masa kite naik....



Perbarisan di Bukit Broga

Bangga dapat naik lagi....ahaksss

I sukaaaaaaaaaaa


Kami berada di Pokok

Ni la geng kami naik
Geng kAMI.....Azim, Hasrol, King, Ami, Hanis,Naz, olly n Yana....


erk...macam nasyid....la pula kite kan

pokok AVATAR
Psst psst : Rasanya kite janji nak upload gambar g Sabah n Sarawak kan...haha....tukar pogram...yg tuh lain entry...:D...Pas ni XPDC kita org nak p Gunung Senyum lak la....amacam geng ok dak???

8 comments:

  1. Replies
    1. memang...comei tau tmpat tuh..nyaman jer

      Delete
  2. adoiii.. teringin nye nak g.. aishh

    ReplyDelete
  3. hehe...pegi la awak...best tau...

    ReplyDelete
  4. broga hill best giler tapi tak pernah naik lagi.. huk3. one day kena naik jugak baru best. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naik la Aida...best tau....pemandangan dia aman sangat ngan Angin2 yang sepoi2 bahasa....perghhhh....best woooooo

      Delete
  5. lepas panjat bukit kena panjat gunung pulak laa cik sweetpea..baru laa betul2 puas hati... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr....hajat dihati memang nak panjat gunung tapiiiiiiiiiiiiiii..hahha...tengok pada keadaan nanti...kite ni jenis lembik....cian kat kawan2 kena tunggu kite

      Delete