Monday, 16 April 2012

Gastrik menyerang kembali...

Assalamualaikum..

Hai kawan2...hehe....sapa kat sini penah kena gastrik?? angkat tangan!!!

Kite kan smlm pas balik keje...ntah naper...sakit perut melampau sampai ulu hati ( kunun wat xtau...walhal da tau dah memang gastrik sedang menyerang)...so as usual kan...bila dah sakit....kite pun kena la jadi budak baik....makan malam tuh kan...then makan ubat......

Pas makan tuh....hah...menda lagik..sah la rasa macam nak muntah...tu kire normal la kan...so solution smlm sebab xnak muntah n menahan sakit ....kite paksa mata untuk TIDO pas Isyak...hehehehe...kul 3 pagi bangun...cannot sleep anymore.

Hmph....dah lama ni x kena gastrik tau....tetiba plak kena skrg nie....huhu...rasa macam tingin nak makan cotton candy jerk ( apa kono mengona sakit gastrik ngan cotton candy...haishhh...dush)

Psst psst : Senyum jerk....walau sakit perut arini...hukhuk.....and I am at Putrajaya today....haishhh

8 comments:

  1. moga cepat sembuh.. tak penah kena tapi selalu dengar cerita dari orang je... mmg sakitkn

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah memang...ni nasib baik arini dah ok skit ( berkat paksa diri makan ubat smlm...huhu)...kalau x...memang la...x dapek nak bangun nya...

      Delete
  2. lama dah tak kena..dulu pak cik shahz ade pesan suh selalu minum susu pstu ayah bagi makan minyak habbatus sawda + madu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...tula...kite pun slalu minum susu gak nak bagi baik...cume tang madu ngan habatus sawda tuh x penah g try

      Delete
  3. semoga cepat sembuh

    ps:- jgn makan lewat , makan ikut time ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)...thanks azie...kite dah baik dah pun...ahahaha...makan on time hikhik...akan dicuba

      Delete
  4. terjumpa info ni, juga pasal gastrik… sharing is caring... - Tanda dan Rawatan Gastrik

    ReplyDelete