Wednesday, 11 January 2012

Dapat yang baru Lupa yang lama...

Hi Guys....

Seperti yang sedia maklum....bilik kite punya aircond ni rosak....so...pepaham ajerla kan..kepanasan dia mcm mana...sampai naik migrain kepala kite nieh....so...kite hanya bergantung harap pada kipas kite yang uzur tuh selama ini tau.....

 
Walau keliling muka U penuh ngan plaster n rendah kenit......tapi  U tetap berjasa pada I tau....TQ

 Ha....nilah kipas baru bilik kite.....wahahahha.....dah dapat yang baru...yang lama letak tepi...hai..dunia dunia....:D

Psst psst : TQ orang Logistik bagi Kipas baru kat kite....:D

33 comments:

  1. klu jmpe boyfie bru ni,msty tolak tepi yg lme kn..ahaha

    ReplyDelete
  2. uuiiiiiiissshhh......takla....diriku ini setia tau....wink wink (^^)\/...

    ReplyDelete
  3. wahhh..de kipas baru..nak dtg umah awk la cmni..hihi

    ReplyDelete
  4. IeyLa....kat umah kipas lama....meh kat opis kipas baru...:)

    ReplyDelete
  5. shark....my feveret kaler...pandai org logistik nieh...haha ( walhal nasib jer kan dapat)

    ReplyDelete
  6. wah3. dpt kipas tinggi. bilik nanabyte ni panaz. leh sedekah yg pendek tu x?

    tehee :P

    ReplyDelete
  7. kipas xper..jangan manusieeeee...huhuhuhuhu ! ~ =P

    ReplyDelete
  8. klu yg bru rosak yg lame akan digunakan blik..klu msih elok la hehe

    ReplyDelete
  9. Aien...uuuuuuuuu....tidak pada manusia...:)

    ReplyDelete
  10. simpan yang lame tuw, mane taw naty dye ley berkhidmat agi untuk kite :)

    http://irsyanim.blogspot.com/2012/01/spontaneous-thursday.html

    ReplyDelete
  11. hehe, tapi yang lama tetap byak berjasa (:

    ReplyDelete
  12. Ain....erm....terpaksa berkipas....aircond dia rosak....siksa jiwa ooooo

    ReplyDelete
  13. Posh....a'ah syg tuh....pasang kipas depan blakang...wuuuuuuuu.....marilyn monroe I jadi U..kikikiki

    ReplyDelete
  14. Hanim....hehe...simpan slagik org logistik x mai amik...:)

    ReplyDelete
  15. Nysa....ya....yg lama tetap dikenang....:)

    ReplyDelete
  16. kipas lama tu kalau dicuci mesti cantik jugak tu....

    ReplyDelete
  17. cuci pun susah..sebab siap nak kena plaster balik + ikat wayar besi dia tuh...aduh....uzur bangat kipas itu...:)

    ReplyDelete
  18. kipas tu smpn je, satu masa nnti msti diperlukan
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  19. yg baru mmg lagi mengancam dr yg lama...hihi

    ReplyDelete
  20. memang betul2 lama kipas angin tuh...haha3 :P

    ReplyDelete
  21. unik betul kipas lama tu..hehe.
    betul2 manusia2 yang lama dilupakan..
    benda nie selalu berlaku antara manusia dengan barang..:P

    ReplyDelete
  22. fuhhh kipas baru lah.... kipas lg elok dr ekon...

    ReplyDelete
  23. ungu....biasala....menda baru....mesti lagi ngancam...auuuchh..

    Shah..ehehe...akan selalu kenang...

    naeimah....merah itu memang seksi...kahkah

    ayie...tula...siap ada plaster tuh kalau lagi dekat nampak ada dawai tau....haha

    amran...:)

    aida..ehehe...ngan barang xpe..jgn dengan org

    zareliqa...erm...memang antik...kalau jual tuh...mahal beb

    hyz...btol pun..semenjak pakai kipas ni dah kurang sakit badan....kalau dulu aircond...memang merana jer...sakit sebab sejuk

    ReplyDelete