Saturday, 28 January 2012

Anugerah Juara Lagu (AJL)

Hi guys..

Walaweh...arini 29 Jan 2011....so ari yang ditunggu2 oleh semua peminat industri muzik tanahair....Satu majlis anugerah juara lagu  yang paling berprestij akan berlangsung arini..hehe.so malam ni meh kite pakat ramai2 dok depan tv...


Sebanyak 12 lagu yang akan dipertandingkan pada malam ni.....So agak2 saper la ek yang menang....heheh...top 5 pilihan lagu yang akan kite jangka menang malam ni...






Psst psst : Pilihan korang macam mana???????

20 comments:

  1. harap2 3 suara menang, x pun Yuna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi2...saya sokong....Arap2 lagu 3 suara tuh bawak impak yg besar

      Delete
  2. Replies
    1. ahahaha...ini tidak adil tidak adil tidak adil...:D

      Delete
  3. sweetpea...kesemua 5 artis dlm entry di atas ada potensi menang....tapi pilihan ayie...yuna/aizat/hafiz/alyah/faizal tahir...hehe3....mari kita lihat siapa yg kenaaaa...:P ^__^

    ReplyDelete
  4. i vote for 3suara and faizal tahir must win!..yg da rest xkesah lah..ehehee..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sam..tp kita x pilih faizal...but he is agood singer...:)

      Delete
  5. aizat!!!!!!! hehe kita pilih paris lipton sbb sbb ce tgok tab about me huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu.....ala...aizat da pnh mng...bg la 3 suara plak

      Delete
  6. beribu sesalan kot..Best lagu tu.. ;)

    ReplyDelete
  7. Xberape tau.. Tahu dengo je.. Hhahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. uih....ain nieh....:D...xpe malam ni kite dok depan tv naaa

      Delete
  8. dah tau dah awan nano..hehe *ngelat* :P

    ReplyDelete