Sunday 6 July 2014

yeay...dapat g Bazar Ramadhan

Assalamualaikum..

Hari Ahad...so aku pun macam ala2 malas nak masak kan...Sebab En.Nizal kesian sama aku...dia kata...okla arini g bazar ramadhan....mihmihmih...gelak besaq aku. Tingkiu eh sebab bawak p bazar ramadhan... ( Mesti dia x tahan sebab bini dia slalu protes kan kan)

Lepas solat asar aku pun gerak la ngan Nizal ke bazar Ramadhan....kat area umah aku ada 3 bazar yg aku tau..tp last2 aku pilih bazar dkt jalan area2 nak p taman permata... situ senang sebab x besar sgt
Pastu senang la jugak nak cari parking.....

Aku beli air soya, tau fu faa, samosa, kuih cara, sotong sambal, putu bamboo ngan kebab..
pehtu aku bli kat Intan uncle ayam uncle bob,dalam ckp beli berhemah aku nengok...aduih banyak gak plastik....arghhhh sungguh bahaya ok ke bazar ramadhan...balik tu aku just masak bihun goreng ja buat makan ngan sambal sotong.....

Sebaik semua makanan abis makan...just samosa je x abis....sebab x sedap....memang pelik la rasa dia...cannot go...so aku pangkah kedai makcik samosa x sedap....


Psst psst : En.Nizal ckp...sminggu skali ja le p bazar...hehehe...suke2...leh beli lagi ayaq soya....


No comments:

Post a Comment