Wednesday 16 July 2014

Dalam keterpaksaan ku lepaskan Mu

Pagi aku datang opis tetiba terteringin la plak nak mengecas second hp aku...
Dah lama gak aku tak on HP ni

Da penuh bateri Hp... aku pun On....cek cek...aik....nape macam xder line...
Why why...
aku cuba call hp tu...skali operator Maxis ckp

"The number is not in service." ............waaaaaaaaaaaaaaa....no aku da expired ka....erk...dah lama eh aku x top up....

Tidak.....abih 30 hengget balance dalam tuh...huihui...

10 Tahun aku guna no ni.....sobsob...

kesilapan sendri sebab x cek slalu hp tu... 

So...memandangkan no tu da xmo aku lagi...skrg ni...aku dalam pencarian no kad baru....
apa nak beli eh

Still Maxis?
or Digi?
Celcom?
U Mobile
Atauuuuu ALTEL......

Tgk tarikh ngan time....nampak sangat lama x bukak...kahkah


Ok....malam ni nak kena timbang tara nak beli no apo...

Psst psst : Goodbye my love....wahai 017576xxxx menjadi penemanku selama 10 tahun....hikhik


2 comments:

  1. haaaik.. bukan buleh activate balik ka kat maxis ?? o.O kalau tak silap boleh saja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya memang boleh....tp macam kemalasan nak p activate balik.....dasar kan

      Delete