Tuesday 1 July 2014

Doodle lagi

Assalamualaikum,

Dari tadi dok selak2 nengok dokumen nak buat ISP....adoyai...buntu plak aku rasa nak isi dalam template tu....sebaik da sampai waktu lunch...so...tutup2.....namo nengok dokumen bagai tuh jap.....pening....

Rasa aritu macam dah faham bos aku terang...rini bila nak buat dia blank lagi....huhuhu....dugaan puasa kot....otak x dapat nak berfungsi dengan baik....hahaha...x patut kan aku....puasa pulak dijadikan alasan...isk...dush dush dush mulut aku ni..

Waktu lunch skrg aku lebih suka duduk dalam bilik diam2 sambil melukis....hehe...aku memang suka melukis bila ada peluang. ini memang hobi aku. ni...lukisan yg aku baru siapkan.. :D...maaf la ye....aku dulu time sekolah tak amik kelas seni....so lukis pakai suko hati jerk.....




Psst psst : Kalau buat lukisan aku ni jadi banner blog aku pun lawo kan kan....:P





4 comments:

  1. Siyesly Cik Mimie jeles dengan orang yang pandai melukis ni..cantik lukisan tu :) Jangan sia-sia bakat yang ada tau :) Chaiyok2!!

    ReplyDelete
  2. kreatifnyeee.. :)

    blogwalking sini.. :)

    ReplyDelete