Wednesday 30 July 2014

Kisah Hari Raya pertama

Selamat Hari Raya Aidilfitri...

Raya tahun ni agak berbeza dengan tahun2 yang lepas bg aku...maklumla...dulu single mingle....skrg ni da kawin kan.....tp aku tahun ni best sgt2 sebab yg pertama....aku beraya kat kampung aku dulu...second....adik bradik aku semua blk raya....

Memang meriahla umah mak aku raya ni.. Riuh rendah dibuatnya...pg raya tu...lepas sembahyang raya....trus kami 1 family g tgkp gambor studio....x sabor aku nk tgk gambor tu....nant da dpt aku hapload eh....tp aku raya kejap ja...ptg raya pertama aku da blk....memandangkan...aku da blk awal ke kampung aku kan..

Lagipun...kesian gak kat husband aku...dia nak.gak beraya ngan family dia...udahla adik dia raya ketiga da keja...so cepat2 aku blk KL..








Adik bradik aku...km 4 org ja...

Ni gambor bwh aku kidnap anak abg aku. ...



Psst psst : kosong kosong ye

No comments:

Post a Comment