Saturday 30 August 2014

Versatile Bolgger Award

Versatile Blogger Award.
Sorry lama x menjengah ke blog...baru berkesempatan buka blog...
Rindu sangat ngan korang semua....
Thank to dear fifie n reza sebab tag akak..

Award ni sempoi je...
first korang kena citer 7 perkara tentang diri korang
second korang tag 15 kawan2 untuk buat menda yang korang buat ni...
simple aja kan




Ok meh baca...7 perkara tentang aku
erm....erm...erm... menda aku nak citer nie....rasa macam xda menda best ja...tp xpela aku cuba eh

1. aku merupakan anak kedua dr 4 beradik,anak sulung perempuan n dah berkahwin cuma aku masih belum ada rezeki nak ada anak lagi, korang doa2 la ye agar aku cepat dapat anak...:)






2. Aku amat suka melukis.. kalau korang perasan adakalanya aku banyak kongsikan hasil lukisan aku kan kan..bawah ni antara hasil lukisan aku..




3. Aku juga suka menjahit manik...dari menjahit manik suka2...last2 aku banyak jahit manik untuk org lain exspecially yang nak kawin..hehehe...

Ni gambor baju first customer aku dulu....:)


4. Walau aku seorang yg suka menjahit atau melukis...hakikatnya...aku sebenarnya seorang yang bekerja bahagian IT..tp korang jangan tanya macam mana nak buat sistem kat aku...sebab dah lama sangat aku tinggal programming bagai nieh..kerja aku...masuk meeting kuor meeting buat paper work...arghhhh...stressss.

Ngan bebudak opis dari Putrajaya... :)..masa ni aku outstaion ke Penang kalau x silap


5. Aku suka memasak...yup...walau aku bekerja n takat hidup 2 orang ja diumah....aku tetap akan masak...pagi2 aku akan bangun siapakan bekal kat husband aku....haha..aku x bagi dia makan luar..


6. Aku suka makeup yer...and peminat tegar barangan korea...sebab aku rasa sesuai ngan aku n opkos...barang2 aku pakai slalu hap to date ..kihkih......bila kawan2 aku nak barang korea...dia orang mesti cari aku...huhu...dari pakai sendrik tetiba dia orang da buat aku  macam  supplier barang makeup korea plak ye...

Ni barang wajib aku bawak dalam beg aku....:)


7. And last...aku seorang yang banyak cakap....hehe...aku memang x boleh duduk diam...macam cacing kepanasan kalau aku xleh cakap....aku hanya akan diam bila aku melukis or menjahit je....ni geng aku bergosip kat opis...mihmihmih




OK...itu ajala yg aku nak story pasal aku...

Now aku nak tag 15 org yg bertuah...

9 comments: