Wednesday, 4 July 2012

Sentap Ati mak nukkkk

Haluuuu....hi u olllsss...




Kite kan nak menyuarakan rasa x pueh hati tau....ngan "tuuuuuuutttt"....suka ati dia je kan nak tanya soklan sentap menyentap kan kat kite yg berhati taman bunga roseee ditambah ada rama-rama terbang nieh.......tersentap hati kite tau........kite tau la....kite ni dah berumur skit....huhu.....knp suka benar nak tanya.....  "kamu ni bila nak kawin ha...umur dah lanjut.....apa lagi ditunggu...kang x laku"

Kite ni dengan penuh berbudi bahasa menjawab..." ntah la "tuuuuuuuuutttt"....belum sampai seru lagi kot...hehehehe"....cuba buat lawak.....sebab nak cover ksesntapan hati kite tuh...

dah yg "tuuuuuuuuuuuttttt" tuh p jawab.... " Bukan x sampai seru lagi...kamu tuh yg memilih sangat, cuba jgn banyak songeh sangat"....

Erk........berdesing telinga kite mendengar nya......BERTAMBAH -TAMBAH TERSENTAP LAGI HATI KITE TAU......erm kenapa kite disound sebegini rupa.......kenapa eh manusia2 nieh suka sangat nak cari point nak tanya soklan sensitip-sensitip macam tuh....suka ehhh...... apa....dia tau kah apa yang tersirat dalam hati insan macam kite nieh.....erm....nak nangis rasa tau!!!!...

Skrg kite x kawin lagik....tanya...kamu bila nak kawin nieh....jangan tunggu lama2 nanti x laku???
Sok dah kawin...... ai dah berdua ni....bila lagi nak bertiga.....???
Dah bertiga sok...... xnak ke tambah lagi ahli keluarga.....kasik adik kat budak tu haa.....bla bla bla....???
Bila dah ada anak2.... Erm..anak2 masuk skolah apa...pandai x belajar...dpt no brapa kat skolah eh...??
Pehtu bila anak da besar.... bila nak dapat menantu???????
Bila dah dapat menantu....bila nak dapat cucu????

Eeee....x suka ....x suka tau macam ni.....kite faham korang caring ngan diri kite nieh....tp jgn la timbulkan isu yg stressss ini......tensen tau...... :(

Psst psst : Mode.....tersentap...






8 comments:

  1. Hati mak pon sentap bila dapat soalan "cepukmas" ni tau.....
    Hahhahahaha... =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula.....sentap n menyentap kan....huhuhu...sungguh mereka mereka itu tidak tahu erti belas kasihan....

      Delete
  2. tu laa , mulut org memang tak leh jaga .. macam2 hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula...leh sabarkan hati aja la kan...huhuhi

      Delete
  3. lebih kurang mcm ayie jugak nih...hehe

    sabo jer laa... ^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeke....huhu....sedih kan ayie.....tp apo leh buat....sabor.ajala kan kan

      Delete
  4. dulu penah kena dgn kwn sndiri...'bila hg nk kawen...xkn nk tunggu yg tu berkarat baru nk kawen'...huhuhu...sentap gila ms tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula....mulut xdak insuran memang lagu tuh

      Delete