Thursday 15 May 2014

Rutin harian di pagi hari

Assalamualaikum..

Semenjak Nizal keluar hospital aritu, memang taip2 pagi skrg aku akan bangun pepagi untuk masakkan bekal dia bawak g keje....aku actually trauma sebab aritu dia masuk hospital sebulan sebab kena jangkitan E.coli....Doktor saspek gara2 dia p makan kat kedai mamak sebelah opis dia....damn u kedai mamak... Tapi padan ngan muka ekau kedai mamak sebab kena sita ngan Jabatan Kesihatan...hahaha (evil gila aku gelak)

Mula2 dulu memang E.coli tu kena makian ngan aku la....
sebab E.coli tu aku terpaksa bangun pepagi buta siapkan makan 
sarapan before g keje, 
pehtu minum pagi,
 pehtu makan tengahari 
and last minum petang punya makanan

Korang bayangkan brapa banyak makanan aku terpaksa masakkan pepagi buta tu....tapi bila dah dekat sebulan ni....aku dah makin get use to it.... than jadi syok plak aku masak2 pepagi, selain tu boleh aku make sure apa yg Nizal makan tu bersih and opkos....dia memang akan makan air tangan aku ja....org tau2 slalu cakap...nak pikat suami kena pikat perut dia.....Erm.....tp sejauh mana kebenaran menda tu aku pun x berapa nak pasti sangat la.


NI bekal arini....abaikan nugget aku yg x serupa nugget tu
Gambar tu belas ikhsan Nizal bagi pagi tadi.....hehe...aku paksa dia tangkap gambaq sebab nak buat entry nie!!

Tapi apa pun aku teramat la happy bila setiap kali Nizal balik rumah...
Aku check bekal aku bagi tu akan abis...
truih hilang penat aku masak pagi2....
And setiap pagi aku semangat ja nak masak bagi dia bawak bekal


Psst psst : Masak dengan penuh kasih sayang gitu......hehe

No comments:

Post a Comment