Saturday, 29 October 2011

Manik Crumble

Hi Guys,
Cuti ni kita sedang bertungkus lumus siapkan manik kat baju customer kita...sebaik dia kata...buat macam yg baju dia tempah aritu....owh...suka hati sebab senang kelije...hoho....so...ni la antara baju yg kite tgh tungkus lumus nak siapkan tuh..:)


Maap...gambor blur...almaklum la kite ni suka buat keje dalam gelap....hanya lampu baca ja dibuka...:)  
Psst psst: Nak kena siapkan jugok2 nie....huhu...kang x beraya cust aku yg sorang nieh...

6 comments:

  1. Alaallalalaala antek nye manik diye! Kretipnye awak nih!!!!!!

    ReplyDelete
  2. gilew r.....rajin! banyak tuuuu...sangat lawa beb...mesti mahal :D

    ReplyDelete
  3. wahhh terernya.. santek plak tuh..

    ReplyDelete
  4. Ain...Hehe....TQ

    CT....x mahal kalau nak banding ngan harga pasaran...akak amik murah jer tau...

    MyKhalish....TQ

    ReplyDelete
  5. owh yke..sbb bende neh kan perlu fokus yang tinggi..selalu mhl...bgus la akk amik murh..hihi

    ReplyDelete
  6. hehe...memang kalau ikot hati nak letak harga macam biasa....tp kekadang rasa kesian pula kat org kan....huhu....

    ReplyDelete